united consult
CRM Solutions
big data
software development
software testing
cybersecurity

Az AI már nem kérdez, hanem megérti a céljaidat - Dreamforce 2025

A Dreamforce 2025 bebizonyította, hogy az AI többé nem valamiféle kísérleti terep, hanem a vállalati működés új alapja. Az Agentic Enterprise korszakában az ember és az AI már nem egymás helyett, hanem együtt alkotnak értéket. A jövő San Franciscóban elkezdődött, és hozzánk, Budapestre is elérkezett.

Múlt héten rendezték az Egyesült Államokban a világ egyik legjelentősebb IT-innovációs szakmai eseményét, a Dreamforce 2025-öt. A szervező szoftveróriás, a Salesforce Summit minősítésű partnereként elkötelezettek vagyunk abban, hogy minden évben megosszuk az iparág újdonságait.

Mi volt a Dreamforce 2025 legfontosabb témája?

A Salesforce-tól már megszokhattuk, hogy elképesztő léptékű, hihetetlenül látványos eseményeken mutatja be az üzleti IT-szféra legfrissebb innovációkat és vázolja fel a közeli jövőképet. Az idei Dreamforce mégis egészen más volt: bebizonyította azt, hogy a mesterséges intelligencia már nem a jövő ígérete, hanem a jelen valósága. A Dreamforce 2025 lényegében a világ legnagyobb AI-konferenciájává nőtte ki magát, ahol több mint 45 ezer résztvevő számára vált biztossá, hogy a vállalati működés következő szintje az Agentic Enterprise.

Az AI elképesztő mértékű térnyerése révén nem csupán a technológia, hanem az egész szemlélet megváltozik, amivel a technológiához nyúlunk. A mesterséges intelligencia esetében már nem egyszerűen az automatizálás megújításáról, hatékonyságának növeléséről van szó, hanem egy sokkal komplexebb átalakulásról.

Agentic Enterprise – a jövő már itt van!

Az Agentic Enterprise új dimenziót nyit az üzleti világ mindennapi működésében. Olyan munkakörnyezetet teremt, ahol a mesterséges intelligencia nem az ember helyett, hanem az emberrel tökéletes szakmai harmóniában dolgozik. A Salesforce vezetői szerint az igazi áttörés az, hogy igazából már jól megírt promptokra sincs szükség, hiszen az AI tökéletesen ismeri a kontextust, amiben együtt dolgozik velünk. Nem utasításokat vár tőlünk, hanem érti, hogy mit akarunk elérni, mi az üzleti célunk, aminek az érdekében cselekednie kell.

Kaliforniában a szakma számára világossá vált: az Agentforce 360 névre keresztelt fejlesztés a világ első olyan platformja, amely egyetlen biztonságos rendszerben köti össze az embereket, az AI-ügynököket és az adatokat. Az is egyértelműen kiderült, hogy nem egy kísérleti projektről van szó, hiszen már 12 ezer ügyfél használja élesben. Köztük olyan nemzetközi szereplők is vannak, mint a FedEx, a PepsiCo, a Pandora vagy a Williams-Sonoma Inc. Utóbbi az Agentforce segítségével teljes ügyfélszolgálati portfólióját új szintre emelte az elmúlt hónapokban.

A Salesforce kiterjesztette stratégiai együttműködéseit a legfontosabb technológiai partnereivel, így például a mesterséges intelligencia éllovasának számító OpenAI-jal, a Geminit fejlesztő Google-lel, az AWS-szel, az Anthropic-kal és a Stripe-pal. Mint a Salesforce vezetői fogalmaztak, ezek a kapcsolatok garantálják, hogy az Agentforce 360 – mindamellett, hogy biztonságos és jól skálázható a rendszer – mindig a legmodernebb AI-képességeket integrálja a vállalati ökoszisztémába.

Volt itt más is: Data 360, az adatok új korszaka

A Dreamforce 2025 másik jelentős újdonsága a Data 360 volt. A Salesforce új adatmérnöki motorjának igazi előnye a szakértők szerint, hogy „plug-in” módon integrálható a már működő vállalati rendszerekbe.

A múlt heti konferencián bemutatták a FedEx sztoriját, ami jól mutatta a fejlesztés gyakorlati eredményeit. Az ismert logisztikai óriáscég a Data 360-ra építve kezdte reaktiválni az inaktív ügyfeleit. A folyamat során AI-vezérelt mintafelismeréssel azonosítja a visszatérő hibákat, és automatikusan megoldási javaslatokat kínál azokra.

Az eseményen további AI-alapú, a Salesforce ökoszisztémájába remekül passzoló innovációkat is bemutattak. A Slack AI például a kollaborációt teszi intelligensebbé, míg az Agentforce Vibes új fejlesztői eszköztárat kínál a személyre szabott AI-élményekhez. Az Agentforce Voice a természetes beszéd megértésével az ügyfélszolgálati folyamatokat teszi hatékonyabbá, az Agentforce Builder pedig a low-code fejlesztést emeli új szintre.

Kolléga lett a mesterséges intelligenciából

Összességében elmondhatjuk: a Dreamforce 2025 az új termékeken túl új gondolkodásmódot is hozott. Az AI már nem csupán kiszolgálja, hanem meg is erősíti az embert abban, hogy jó úton jár az üzleti céljai elérése felé. Az Agentic Enterprise révén a mesterséges intelligencia kontextusban gondolkodó, döntéstámogató partnerünkké válik.

Nem kérdés: azok a vállalatok, amelyek már most átállnak erre a szemléletre, számszerűsíthető, hosszú távú versenyelőnyt építenek a lemaradókkal szemben. A világ vezető cégei már ebben az irányban haladnak, San Franciscóban pedig bebizonyosodott, hogy érdemes őket követni.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy mit nyújthat a Salesforce és milyen előnyökkel járhat az Agentic Enterprise bevezetése a céged számára, keresd kollégáinkat az alábbi elérhetőségeink bármelyikén! Az amerikai vállalatok már felismerték, hogy az AI integrálása nélkül nincs jövő, ideje erre az útra lépni itthon is.